תקנון האתר

תקנון זה מסדיר את היחסים המשפטיים והמסחריים שבין האתר Lowest.co.il (לואסט) עוסק פטור 312538366  באמצעות אתר האינטרנט lowest.co.il להלן: ('לואסט' ו/או 'האתר' ו/או 'החנות') לבין לקוחותיו (להלן: 'הלקוחות' ו/או 'הלקוח'). בכפוף לכללי תקנון זה.
יש לקרוא בעיון את התקנון וכל הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש או רכישה באתר .

 

הזמנות באתר

 

על מנת שנוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: "הזמנתך"), יש צורך שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי חנות האתר. למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. אם המוצרים חסרים, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון.  במקרה הזה, שומרת לעצמה לואסט את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך וכרטיס האשראי שלך לא יחויב.
 רכישות יתבצעו רק בפועל על ידי אישור כרטיס האשראי .
מועדי אספקה יחלו רק לאחר קבלת האישור מחברת כרטיסי האשראי.
כרטיס אשראי שנמסר על ידי גולש ואשר אישור של חברת כרטיסי האשראי תסורב תהווה ראיה לביטול עסקה מבחינת האתר . הגולש יכול לפנות ולתקן את האישור לתשלום וזאת במידה והאתר יאשר את השינוי .
כל המחירים באתר כוללים מע"מ

משלוח המוצר
 
המוצרים השונים יסופקו באמצעות דואר ישראל או באמצעות חברת שליחים. מוצרים שיסופקו באמצעים אלו ישלחו בהתאם לזמן האספקה הנהוג במשק וכפופים לתקנון המשלוחים של חברת השליחויות. זמני המשלוחים מתייחסים אך ורק לימי עבודה במשק וכפופים לתקנון המשלוחים של דואר ישראל או כל חברת שליחויות אחרת
(ימי שישי ,שבת, חול המועד  וערבי חג ,אינם נחשבים לימי עבודה/עסקים)
אין פיצוי בגין איחור או אי עמידה בזמני החלוקה..
משלוח המוצרים יתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה. יש לשים לב לזמן ביצוע ההזמנה באתר , הזמנות שיתבצעו לאחר השעה 14:00 ישלחו לרוב רק למחרת ויש להתייחס לזמני המשלוח בהתאם לכך.
במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך.
הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או בכל דין.

 

תשלום

התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי, בהתאם לגובה הקנייה. פרטי ההזמנה וכרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים.
כאשר תדרשו להזין פרטים רגישים, סימן המנעול יופיע בשורת כתובת האתר בדפדפן בצידו הימני. סימן זה מאשר כי המידע המועבר אלינו מאובטח ומוצפן בטכנולוגית SSL.

 


אישור הזמנה ומעקב משלוחים

לאחר אישור ההזמנה וביצוע התשלום, תתקבל הודעה על אישור קבלת ההזמנה. בנוסף, תשלח לדוא"ל של הלקוח הודעה על תחילת הטיפול בהזמנה.

אספקת מוצרים
מוצרים יסופקו לגולש בזמן ובמחיר שמוגדר ליד כל מוצר ומוצר בתוך דף המוצר ובהתאם לתקנון המשלוחים של דואר ישראל ,

מסירת ההזמנה לדואר ישראל מתבצעת בתוך 2 ימי עסקים, לכל ההזמנות אשר התקבלו ועברו אישור חברת אשראי עד השעה 14:00. לאחר השעה 14:00 – יתווסף יום עסקים נוסף.

במשלוח דואר ישראל רגיל-המשלוח יהיה לרוב בין 7-10 ימי עסקים אך התחייבות הינה ל-14 יום עסקים.

ולא יהיה ניתן למעקב אחרי החבילה

במשלוח דואר רשום על פי רוב החבילה מגיעה תוך 7-10 ימי עסקים, אך התחייבות הינה ל-14 יום עסקים.

זמן אספקה הינו על פי ימי עבודה שאינם כוללים ימי שישי ושבת,חול המועד  וחגי ישראל. יש לשים לב לישובים חריגים במשלוחי אקספרס מהיום למחר.

אספקת מוצר לבית הלקוח תגיע באריזה סגורה שעברה ביקורות מוקדמות לגבי תכולתה וטיב וכמות המוצרים שבתוכה. במקרה בו לקוח יתלונן על אי קבלת מוצר שהגיע בחבילה סגורה , התלונה על כך חייבת להגיע באופן מיידי להנהלת האתר שזו תפעל לאיתור הבעיה.

חתימה על קבלת החבילה תהווה אישור לקבלת המוצר . היה ומוצר יגיע כאשר הוא פגום בשל חבטה או סימן של נזק על החבילה , אזי הרוכש יוכל לסרב לקבל את החבילה או להודיע בו בעת להנהלת האתר כדי שזו תקבל החלטה ותאשר ללקוח אם לפתוח את החבילה טרם יחתום ויאשר את קבלתה בשלמותה. לאחר פתיחת החבילה במידה והמוצר נמצא ניזוק או שבור על הלקוח לפנות לשירותי הדואר עם החבילה ולמלא טופס דו"ח נזק. במידה והמוצר נשלח בחברת שליחויות אחרת על הלקוח להודיע תוך 24 שעות לחברתנו כי המוצר הגיע ניזוק. במידה ולא יעשה כן , לואסט(Lowest) מסירה כל אחריות למוצר שהגיע ניזוק.

החזרת מוצרים / ביטול עסקה ע"י הלקוח
ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית ולא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש. עלות המשלוח לא תזוכה בכל מקרה.
במידה ומוצר עומד בתנאי ההחזרה , זיכוי יינתן על מחיר המוצר ששולם במחירו המלא. ניתן להחזיר מוצרים פיזית בחנות מחוץ לקופסא, או לשלוח אותם באמצעות דואר שליחים או עם כל חברת שליחויות אחרת. 

 

אחריות
זמן האחריות על כל מוצר מצוין בדף המוצר באתר ובחשבונית הרכישה. האחריות עבור חלק מהמוצרים באתר ניתנת ע"לואסט  ובחלק מהמוצרים האחריות ניתנת ע"י ספקים חיצוניים.

התחייבות הגולש
הגולש מתחייב לנהוג בתום לב וביושר בעת הרכישה ואו ההזמנה כמו גם לאחר הרכישה והאספקה.
הגולש מתחייב להודיע על כל טעות במשלוח המוצר שקיבל או אם קיבל מוצר אחר בטעות או אם קיבל יותר ממוצר אחד שהזמין . לדוגמה: אם הלקוח קיבל לביתו שתי חבילות במקום אחת שהזמין או חבילה אחרת שאיננה מיועדת לו . היה וטעות כזו תתגלה על ידי האתר מתחייב הלקוח לשלם בעבור המוצר את הסכום וערכו ביום אותו קיבל את המוצר וזאת לפי מחיר מחירון החנות והאתר ביום קבלת המוצר אליו בפועל.

הצהרת פרטיות

לא נעשה שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד או אפשרות הסרה מכיתוב או בקרה על שימוש במידע (תיקון מס' 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים) התשמ"ב – 1982).
לא נאגר מידע על כרטיסי אשראי.

אנו נעשה את המרב כדי להימנע מחשיפת פרטים אישיים של הגולשים, למעט אלו המוצגים בפרופיל המשתמש. המידע עשוי לשמש אותנו לטובת הגולשים, ולעולם לא יימסר לצד ג' כלשהו.

סמכות עניינית לשיפוט
דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, התקנון יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת.

 

מרבית המוצרים בדף מציאון ועודפים הינם מוצרים מתצוגה / מוחדשים (בהתאם למצוין בכל דף מכירה למוצר). במוצרים אלה ייתכנו פגמים חיצוניים קלים אשר לא משפיעים על תקינות המוצר.

אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות אשר הותקנו מכוחו, ככל שהן חלות על האתר (להלן: "ההוראות"), למעט במקרים בהם ניתן להתנות על הוראות כאמור והתניה כאמור בוצעה, במסגרת פעילות האתר אם במפורש או במשתמע.

 

מדיניות החזרות

לא מרוצים מקנייתכם? 

אין שום בעיה. ניתן להחזיר או להחליף את כל הפריטים למעט אלה שהוזמנו בהתאמה אישית.

 

• יש להחזיר את הפריט תוך שבועיים מיום קבלת ההזמנה וזאת בתנאי שלא נעשה בו שימוש.

• יש לשלוח את המוצר באריזתו המקורית. להקפיד לרפדו היטב שלא ינזק.

• זיכוי כספי מלא למזמין וזאת לפי אופן התשלום בו התבצעה העסקה ובצרוף קבלה מקורית (למעט דמי משלוח)

 

 

מדיניות החלפות:

קיבלת מתנה והיא לא לטעמך?

אין שום בעיה. ניתן להחזיר או להחליף את כל הפריטים למעט אלה שהוזמנו בהתאמה אישית.

 

אופן ההחלפה:

• חפשו באתר מוצר חלופי - לטעמכם

• בצעו הזמנת רכש רגילה באתר

• לקראת סוף ההזמנה ציינו בסעיף ההערות שברצונכם לבצע החלפה. (ציינו את שם המוצר המוחלף)

• בסיום ההזמנה לחצו על כפתור - *אבקש שנציג יצור קשר להשלמת ההזמנה.

זיכוי כספי מלא למזמין וזאת לפי אופן התשלום בו התבצעה העסקה ובצרוף קבלה מקורית (למעט דמי משלוח)