שאלה : איך קונים באתר?

 

תשובה:

 

1. באמצעות מנוע החיפוש של האתר או באמצעות גלישה בחנות ובקטגוריות השונות חפשו את הפריטים שבהם אתם מעוניינים. 

 

2. (א) בכל עמוד פריט, וגם בעמוד תוצאות החיפוש, מופיע כפתור “הוסף לסל”, שלחיצה עליו תוסיף את הפריט המבוקש לסל הקניות שלכם. 

 

* לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות יעלה חלון קטן שמציג לכם את המוצר \ מוצרים שבחרתם, וזאת על מנת שתוכלו לוודא שאלה המוצרים שאתם אכן רוצים לקנות.

 

2.(ב) אחרי הוספת פריט לסל, באפשרותכם לסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש באתר ולהוסיף לסל פריטים נוספים או לשנות את הכמות מכל פריט. 

 

* במידה בלחצם על הוספת מוצר לסל הקניות ובטעות לחצתם על כפתור "החזרה" בדפדפן שלכם, אל דאגה, המוצרים שבחרתם עדיין שמורים בסל הקניות ואינם נעלמים.

 

 

3. כדי לסיים את הרכישה, לחצו על כפתור “סיום” בסל הקניות. 

 

* על מנת לסיים רכישה באפשרותכם ללחוץ על  "כפותר הסל" אשר ממוקם בצדו שמאלי העליון של המסך ובצבע ירוק, שדרכו תוכלו להגיע ולראות את סל הקניות שלכם בצורה נוח וברורה.

 

4. לפני ביצוע התשלום:  

 

* אנא וודאו כי אכן כל המוצרים המוצגים לפניכם ברשימת "עגלת הקניות" הם אכן המוצרים שאותם תרצו להזמין ובכמויות הרצויות.

*כתובת המשלוח אכן נכונה.

*האם ישנן הערות בנוגע לפריטים שברצונכם ליידע אותנו בהן לפני השליחה? 

תוכלו למצוא את כפתור "הוסף הערה" בחלקו התחתון ובצדו הימני של האתר  ליד הכותרת "סה"כ לתשלום".

 

***אנחנו ממליצים בחום רב לבחור את אפשרות למשלוח עם מספר מעקב, מכיוון שישנם עיכובים שאינם צפויים מראש עקב שימוש במשלוח ע"י חברת דואר ישראל ולנו אין שליטה על המשלוח מכן, וללא מספר מעקב לא נוכל לעזור לחפש חבילה שלא הגיעה ליעדה בזמן כמובטח.

לצערנו, ברגע שהחבילה נשלחת והיא ללא מספר מעקב, אין באפשרותנו לבקש מחברת הדואר לאתר את החבילה. 

 

 

5. כעת בחרו את אופן ביצוע התשלום:

 

(א)באפשרותכם כמה אפשרויות לביצוע התשלום : PayPal או  תשלום באמצעות כרטיס אשראי דרך האתר.

* תוכלו למצוא את האפשרויות הללו בחלקו העליון של דף האינטרנט או בחלקו התחתון מתחת ללשונית " סה"כ לתשלום"  .

 

(ב) הזינו את הפרטים המתאימים לפי הצורך : סוג כרטיס, מספר כרטיס, תוקפו ומספר ביטחון (אשר ממוקם בחלוקו האחורי של הכרטיס.

 

יש לוודא שפרטי ההזמנה (שמות הפריטים, כמויות וסוג המשלוח) אכן נכונים. 

 

*שימו לב: במידה ויש לכם הערות מיוחדות לגבי ההזמנה והמשלוח – אנא כתבו אותן במקום המיועד לכך בדף ההזמנה. בסיום תהליך הרכישה, תועברו לעמוד שבו יופיע אישור על ביצוע הרכישה, וכן מספר ההזמנה שזה עתה ביצעתם. 

 

זהו, מרגע זה נטפל בהזמנתכם במסירות וביעילות.

 

 

שאלה: אין לי כרטיס אשראי, איך אני מזמין? 

תשובה: אין בעיה, אחרי הוספת פריטים לסל, סיימו את ההזמנה ובחרו באפשרות קנייה דרך ענקית מסחר אלקטרוני אמריקאי PayPal, המאפשר העברת כספים וביצוע תשלומים באמצעות אתר אינטרנט באופן בטוח. 

 

לפרטים נוספים, ניתן לשאול אותנו במייל או דרך האתר בלשונית "צור קשר"  הממוקמת בחלק העליון של האתר מצד שמאל. 

 

**לכל מי שחושש לשים את מספר כרטיס האשראי:

 

אל דאגה, מערכת האתר הינה מערכת סגורה ומאובטחת, ולכן, גם מצידינו ומצדם של הלקוחות , לאחר סיום העסקה פרטי האשראי נמחקים ואינם נשמרים במערכת.

במידה ואינכם בוטחים בשירותים האתר, תוכלו להשתמש שירותי PayPal, שהם שירותי סליקת אשראי מהמאובטחים ביותר בעולם, ושאפשרו לכם שימוש בכרטיס האשראי או באמצעות חשבון הבנק ללא פחד מחשיפת פרטים אישיים ובנוחות מרבית.

 

 

שאלה: הזמנתי במשלוח דואר רגיל(ללא מספר מעקב) למה החבילה עדיין לא הגיע?

 

תשובה: איחור במשלוח דואר רגיל ללא מספר מעקב עלול להגיע מעבר לזמן הכתוב שהינו בין 7-10 ימי עסקים:

 

לצערנו אנחנו כפופים ליכולות השילוח של חברת דואר ישראל, ולאחר שילוח חבילה ללא מספר מעקב אין באפשרותנו לוודא היכן נמצאת החבילה בכל רגע נתון ,וכתוצאה מכך, במידה וחבילה לא הגיעה ליעדה בזמן כפי שהובטח איננו יכולים להתחייב שנוכל למוצא אותה.

 

אנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת שחווית הקנייה שלכם תהיה זולה, נוחה ומהנה כמה שיותר, החל מרגע כניסתכם לאתר ועד קבלת הזמנתכם לבית. 

 

לכל שאלה, תוכלו לפנות אלינו דרך האתר או כתובת במייל שלנו בלשונית "צור קשר".

 

 

 

תודה רבה לכולם על שימוש באתר שלנו והתמיכה בעסקים קטנים .

 

המשך קנייה מהנה,

צוות lowest