שאלות ותשובות

איך קונים באתר?


1. באמצעות מנוע החיפוש של האתר או באמצעות גלישה בחנות ובקטגוריות השונות חפשו את הפריטים שבהם אתם מעוניינים.

2. (א) בכל עמוד פריט, וגם בעמוד תוצאות החיפוש, מופיע כפתור “הוסף לסל”, לחיצה עליו תוסיף את הפריט המבוקש לסל הקניות שלכם.

* לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות יעלה חלון קטן המציג את המוצר\מוצרים שבחרתם, וזאת על מנת שתוכלו לוודא שאלה המוצרים שאתם אכן רוצים לקנות.

2.(ב) אחרי הוספת פריט לסל, באפשרותכם לסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש באתר ולהוסיף לסל פריטים נוספים או לשנות את הכמות מכל פריט. במידה בלחצם על הוספת מוצר לסל הקניות ובטעות לחצתם על כפתור "החזרה" בדפדפן שלכם, אל דאגה, המוצרים שבחרתם עדיין שמורים בסל הקניות ואינם נעלמים.

3. כדי לסיים את הרכישה, לחצו על כפתור “סיום” בסל הקניות. על מנת לסיים רכישה באפשרותכם ללחוץ על "כפתור הסל" אשר ממוקם בצדו שמאלי העליון של המסך בצבע ירוק, שדרכו תוכלו להגיע ולראות את סל הקניות שלכם בצורה נוח וברורה.

4. לפני ביצוע התשלום אנא וודאו כי אכן כל המוצרים המוצגים לפניכם ברשימת "עגלת הקניות" הם אכן המוצרים אותם תרצו להזמין ובכמויות הרצויות, כתובת המשלוח אכן נכונה, האם ישנן הערות בנוגע לפריטים שברצונכם ליידע אותנו בהן לפני השליחה? תוכלו למצוא את כפתור "הוסף הערה" בחלקו התחתון ובצדו הימני של האתר ליד הכותרת "סה"כ לתשלום".

* מומלץ בחום לבחור את אפשרות המשלוח עם מספר מעקב, מכיוון שישנם עיכובים שאינם צפויים מראש עקב שימוש במשלוח ע"י חברת דואר ישראל ואין לנו שליטה על המשלוח, וללא מספר מעקב לא נוכל לעזור לחפש חבילה שלא הגיעה ליעדה בזמן כמובטח. לצערנו, ברגע שהחבילה נשלחת והיא ללא מספר מעקב, אין באפשרותנו לבקש מחברת הדואר לאתר את החבילה.

5. כעת בחרו את אופן ביצוע התשלום:

באפשרותכם כמה אפשרויות לביצוע התשלום : PayPal או תשלום באמצעות כרטיס אשראי בשרות MAX( לשעבר לאומי קארד ) דרך האתר. תוכלו למצוא את האפשרויות הללו בחלקו העליון של דף האינטרנט או בחלקו התחתון מתחת ללשונית סה"כ לתשלום. הזינו את הפרטים המתאימים לפי הצורך: סוג כרטיס, מספר כרטיס, תוקפו ומספר ביטחון (אשר ממוקם בחלוקו האחורי של הכרטיס). יש לוודא שפרטי ההזמנה (הפריטים, כמויות וסוג המשלוח) אכן נכונים.

* שימו לב: במידה ויש לכם הערות מיוחדות לגבי ההזמנה והמשלוח – אנא כתבו אותן במקום המיועד לכך בדף ההזמנה. בסיום תהליך הרכישה, תועברו לעמוד שבו יופיע אישור על ביצוע הרכישה, וכן מספר ההזמנה שזה עתה ביצעתם. זהו, מרגע זה נטפל בהזמנתכם במסירות וביעילות.




אין לי כרטיס אשראי, איך אני מזמין?


אין בעיה, אחרי הוספת פריטים לסל, סיימו את ההזמנה ובחרו באפשרות קנייה דרך ענקית הסליקה האלקטרונית PayPal, המאפשר העברת כספים וביצוע תשלומים באמצעות אתר אינטרנט באופן בטוח. לפרטים נוספים, ניתן לשאול אותנו במייל או דרך האתר בלשונית "צור קשר" הממוקמת בחלק העליון של האתר מצד שמאל.

**לכל מי שחושש להכניס מספר כרטיס אשראי:

אל דאגה, מערכת האתר הינה מערכת סגורה ומאובטחת, גם מצידינו ומצדם של הלקוחות, לאחר סיום העסקה פרטי האשראי נמחקים ואינם נשמרים במערכת.

במידה ואינכם בוטחים בשירותי סליקה של האתר, תוכלו להשתמש בשירותי PayPal, שהם שירותי סליקת אשראי מהמאובטחים ביותר בעולם, שיאפשרו לכם שימוש בכרטיס האשראי או באמצעות חשבון הבנק ללא פחד מחשיפת פרטים אישיים ובנוחות מרבית.




הזמנתי במשלוח דואר רגיל (ללא מספר מעקב) למה החבילה עדיין לא הגיעה?


איחור במשלוח דואר רגיל ללא מספר מעקב עלול להגיע מעבר לזמן הכתוב שהינו בין 7-10 ימי עסקים.

לצערנו אנחנו כפופים ליכולות השילוח של חברת השילוח, ולאחר שליחת החבילה ללא מספר מעקב אין באפשרותנו לוודא היכן נמצאת החבילה בכל רגע נתון, וכתוצאה מכך, במידה וחבילה לא הגיעה ליעדה בזמן שהובטח איננו יכולים להתחייב שנוכל למוצא אותה.

אנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת שחווית הקנייה שלכם תהיה זולה, נוחה ומהנה כמה שיותר, החל מרגע כניסתכם לאתר ועד קבלת הזמנתכם לבית. לכל שאלה, תוכלו לפנות אלינו דרך האתר או כתובת במייל שלנו בלשונית "צור קשר".




מי אתם Lowest?


LOWEST הינה החנות האינטרנטית המובילה בישראל למתנות מקוריות וגאדג'טים, החנות הוקמה בשנת 2017, מתוך אהבה עמוקה לתחום הגאדג'טים, גימיקים והפתעות. אנחנו מאמינים שאנשים אוהבים חידושים ובעיקר אוהבים לקבל מתנות מקוריות ומיוחדות שמתאימות בדיוק להם או ליקיריהם.




האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?


נכון לעכשיו אנחנו חנות אינטרנטית המאפשרת מגון של משלוחים, בצורה המהירה ביותר והנוחה ביותר, לעוד מידע בנושא אפשר למצוא בדף אפשרויות משלוח




האם הקנייה נעשית בצורה בטוחה?


כמובן! בטיחות פרטי האשראי והלקוחות שלנו נמצאים בחשיבות עליונה. אנו משתמשים בשרותי סליקה הבטוחים והמתקדמים ביותר שניתן להציע דרך Paypal וחברת הסליקה MAX (לשעבר לאומי קארד בע"מ).




האם ניתן ליצור אתכם קשר?


ניתן ליצור איתנו קשר בכמה דרכים, ולקבל מענה בשעות הפעילות.

לדף צור קשר >>





תודה רבה לכם על השימוש באתר שלנו והתמיכה בעסקים הקטנים.

 המשך קנייה מהנה,

 צוות Lowest